دانلودآسان با لینک مستقیم

آسان دانلود کنید

 

Demolition, Inc بازی تخریب شهر یک بازی اکشن استراتژی جدید است. شما باید با ابزارهایی که به دست می آورید شهر را بیشتر تخریب کنید و تمام زمین را از وسایل غیر طبیعی پاک کنید و درختان سرسبز بکارید. توسط موجود فرازمینی و سفینه اش حول محور شهر بچرخید و تا می توانید همه جا را از بین ببرید و انرژی خود را تخلیه کنید. ترافیک را با ابزارتان طوری هدایت کنید تا به ساختمان ها برخورد کنند و آنها را از بین ببرند. Demolition, Inc به طور یقین تکنولوژِی جدیدی از فیزیک Nvidia محسوب میشود. چیزی از قبل متحرک نیست و برخورد تماما با فرمول های فیزیک محاسبه می شوند و این تمام جذابیت بازی را در خود قرار داده است. با توجه به وابسته بودن به فرمول های فیزیک هر بار که شما بازی را آغاز می کنید با تجربه ها و صحنه های جدیدی مواجه می شوید. امیدواریم از دانلود بازی کامپیوتری Demolition لذت ببرید.

دانلود بازی تخریب شهر

مشخصات بازی Demolition Inc. :

  • شرکت سازنده و منتشر کننده : Zeroscale
  • سبک بازی: اکشن , استراتژی, مرحله ای
  • ترکیبی از سبک اکشن و استراتژی که به شما ابزارهای جالب و هیجان انگیزی ارائه می کند.
  • دارای 15 شهر و مرحله برای تخریب هرچه هیجان انگیز تر
  • دارای سبک های Campaign mode و Rampage mode
  • بر پایه سرویس steam
  • کاملا کرک شده
  • ابتدا فایل unl-demolition-setup.exe را اجرا کنید, مسیری را جهت extract کردن فایل ها انتخاب کنید. سپس کافیست فایل FinalDGameGL.exe را اجرا کنید.
  • زبان بازی به صورت پیش فرض آلمانی است. برای انگلیسی شدن زبان بازی فایل Unleashed.ini که در ادامه مطلب قرار داده شده است را با فایل اصلی جایگزین کنید.

منبع freedownload.ir


ادامه مطلب
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:دانلود بازی,دانلود بازی رایانه,Demolition Inc, PC Game - دانلود بازی تخریب شهر, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

کنسول سگا یکی از پرطرفدارترین کنسول های قدیمی بازی چندین سال پیش بود که اکثر ما دوران کودکی خود را با آن گذراندیم و در زمان خود طرفدارهای بسیاری داشت. شرکت سگا رفته رفته پیشرفت های زیادی داشت تا جایی که امروزه بازی های بسیار قدرتمندی از نظر گرافیکی ارائه میدهد. اما هنوز برای حفظ کردن طرفداران قدیمی خود از بازی های قدیمی حمایت می کند. SEGA Genesis Classic Collection Gold Edition سری 3 نسخه ای از بازی کلاسیک قدیمی سگا است که شامل 46 بازی سگا می شود که همه ما روزگار قدیم را با آن سپری کرده ایم. Gold edition در واقع مجموعه این 3 volume است. سایت دانلود رایگان این بسته شگفت انگیز را با لینک مستقیم برای شما آماده کرده است. کافی است پس از دانلود 3 فایل که در ادامه مطلب قرار دارد فایل اول اجرا کنید, سپس فایل iso ایجاد شده را توسط برنامه های Burn بر روی سی دی رایت کنید یا با نرم افزار های شبیه سازی سی دی رام مجازی مثل Daemon tools و UltraIso بر روی سیستم Mount کنید. بعد از نصب نیز محتویات پوشه crack را در مسیری که بازی را Install کرده اید کپی کنید تا به صورت full از بازی لذت ببرید.

SEGA Genesis Classic Collection Gold Edition - بازی سگا 46 بازی کلاسیک قدیمی شبیه سازی شده سگا

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

منبع: www.freedownload.ir


ادامه مطلب
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی,دانلود بازی رایانه,دانلود بازی سگا,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

یک بازی کامپیوتر جذاب و با تنوع زیاد سرگرمی دوست داشتی و هیجان یافتن اشیاء و جواهرات پنهان و مچ کردن جواهرات و حل کردن پازل تنها از سایت دانلود بازی رایگان به اشتراک گذاشته می شود تا کاربران مختلف را راضی کند. بازی رایانه زیبا و سر حال کننده دیگر که در آن شما در یک جهان جادویی به ماجراجویی می پردازید. شما می توانید در این بازی زیبا و بسیار سرگرم کننده ساعت ها از وقت خود را بگذارنید و لحظات هیجان انگیزی را سپری کنید. باید در این بازی پازل جواهرات خیره کننده را جمع آوری کرده و سرزمین را به حالت اولیه خود بازگردانید.
شما باید همواره در موقعیت های فانتری بازی به دنبال جادوهایی جدید بگردید و آنها را پیدا کنید و از آنها به درستی استفاده کنید. از باغ های جادویی گیاهی برای دفع شر و بلا استفاده کنید. همچنین شما باید به باز سازی 5 قلعه در این بازی بپردازید. سایت نرم افزاری دانلود رایگان این بازی کامپیوتری را از شرکت معروف و محبوب Big Fish Games با نیاز های سخت افزاری کم برای دانلود گذاشته است.

Jewel Match 3 Final PC Game - دانلود بازی پازل جواهرات و یافتن اشیاء

حداقل سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی

  • ویندوز: 2000, XP, Vista, 7
  • رم: 256 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 7.0
  • پردازنده: 600 Mhz

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

منبع: www.adadownload.ir


ادامه مطلب
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:دانلود,دانلود آسان,دانلود با لینک مستقیم,دانلود بازی رایانه ای,دانلود بازی کامپیوتری,Jewel Match 3 Final PC Game - دانلود بازی پازل جواهرات و یافتن اشیاء, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

در دانلود بازی جذاب Heroes of Hellas 3 شما باید شهر باستانی و کهن آتن را به هنگام فاجعه و خرابی ها بازسازی کنید، در این کار مردم شهر نیز به نوبه خود شما را یاری خواهند داد. شما باید همچنین شهر را مدیریت کنید به این صورت که با استفاده از طلا و سایر امکانات پاسخگوی نیازهای مردم شهر باشید. در این هنگام از خدایان آتن بخواهید تا به شما قدرت خیره کننده ای عطا کنند تا به اهداف خود در این بازی برسید. وظیفه شما در بازی ایجاد تعامل بین مردم آتن است تا شهر را به آن شکوه همیشگی اش باز گردانید. این بازی کامپیوتری با ژانر مطابقت 3 تایی و منطق از سایت نرم افزاری دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده است.

Heroes of Hellas 3 Athens Final PC Game - دانلود بازی پازلی قهرمانان هلاس آتن 3

ویژگی های بازی Heroes of Hellas 3

  • بیش از 90 مرحله متنوع
  • اهدا بیش از 30 جایزه در مراحل بازی
  • دارای سه حالت مختلف بازی
  • اعطای 12 نشان پیروزی برای برندگان
  • ده آهنگ متن زیبا در حین انجام بازی

حداقل سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی

  • ویندوز: XP, Vista, 7
  • رم: 1 GB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.0
  • کارت گرافیک: 32 MB
  • پردازنده: 1 GHZ

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

منبع: www.freedownload.ir
 


ادامه مطلب
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: جمعه 22 مهر 1390برچسب:دانلود رایگان بازی موبایل,دانلود بازی اندروید,دانلود رایگان بازی,دانلود رایگان بازی کامپیوتری,دانلود بازی پازلی قهرمانان هلاس آتن 3 , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

اکنون سایت نرم افزاری دانلود بازی رایگان نسخه جدید بازی کلاسیک سوپر ماریو که به همان بازی قارچ خور قدیمی معروف است را برای شما کاربران آماده کرده است. این بازی زیبا و محبوب ابتدا برای کنسول های میکرو ارائه شده بود اما به دلیل استقبال بالا امروز شاهد رو نمایی این بازی با نسخه های مختلف برای کنسول و پلتقورم های مختلف هستیم. روند و داستان بازی سوپر ماریو به این گونه است شما پس از عبور از شهر های مختلف و با از بین بردن موجودات خبیس به غول هر شهر میرسید که در نهایت کشتن غول های مجدد باعث میشود تا شما ماریو یا همان قارچ خور را به همسرش برسانید.
این بازی کامپیوتری که به شهر لوله ها هم معروف است میتواند ساعت ها کاربر را به بازی جذب کند. در این دانلود بازی ماریو گرافیک بالاتر و رنگ بندی متنوع و شاد میتواند مورد توجه قرارگیرد. بوسیله این بازی بازی کامپیوتر Super Mario 3 Game شما میتواند به دوران بچگی خود بازگشته و خاطرات گذاشته را با رویداد های جدیدتر در بازی سوپر ماریو در شهر لوله ها مرور کنید.

Super Mario 3 Mario Forever 5.8b 2011 PC Game - دانلود بازی ماریو قارچ خور

ویژگی های جدید بازی بازی ماریو

  • گرافیگ بالتر نسبت به نسخه های قبلی دانلود قارچ خور
  • تنوع در رنگ و استفاده از رنگ های شادتر
  • اضافه شدن مراحل جدید تر
  • استفاده از شخصیت های مختلف ماریو برای گذرندان بازی
  • طراحی مرحله های مختلف
  • مناسب برای تمام سنین

حداقل سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی

  • ویندوز: 2000/XP/2003
  • رم: 128 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c
  • کارت گرافیک: 16 MB
  • پردازنده: Pentium III 800 MHz

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

منبع: www.freedownload.ir

 


ادامه مطلب
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:دانلود رایگان بازی موبایل,دانلود بازی اندروید,دانلود رایگان بازی,دانلود بازی قارچ خور جدید,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

دانلود بازی پازلی زیبا برای کامپیوتر که در وب سایت نرم افزاری دانلود رایگان منتشر شده است. از مهارت های خود در این بازی معمایی زیبا که بر اساس یک جور فیزیک گیج کننده می باشد استفاده کنید. شما باید توپ ها را در 35 مرحله از این بازی شوت کنید و آنهایی را که میخواهند از صفحه نمایش بیرون بروند را مهار کنید.
شما باید در این بازی کامپیوتر پانزده پاداش و جایزه را جمع آوری کنید. البته برای رسیدن به این پانزده پاداش باید در پرتاپ توپ ها به سمت موانع دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید با گرفتن جوایز قدرت خود را افزایش دهید. این بازی پازل همانند بازی هایی است که در دستگاه های قدیمی مانند میکرو و آتاری های دستی وجود داشت با این تفاوت که این بازی فکری از گرافیک خارق العاده و ظاهر متفاوتی برخوردار است.

Spring Up Harmony 1.0.20 PC Game - دانلود بازی پازل هماهنگی و توازن

حداقل سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی

  • ویندوز: 7 / Vista / XP
  • رم: 1 GB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c
  • کارت گرافیک: با قابلیت Shader Model 2.0
  • دیگر نیاز ها: XNA Framework 4.0 و NET Framework 4.0

 

برای دانلود  به ادامه مطلب مراجعه کنید.

منبع: www.freedownload.ir


ادامه مطلب
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: شنبه 16 مهر 1390برچسب:دانلود رایگان بازی موبایل,دانلود بازی اندروید,دانلود رایگان بازی,دانلود رایگان بازی کامپیوتری,دانلود بازی پازل هماهنگی و توازن, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

دانلود بازی PES 2012 - نسخه نهایی
بالاخره پس از یک سال اولین نسخه نهایی از بازی بسیار محبوب PES انتشار پیدا کرد. بازی فوق العاده جذاب فوتبال حرفه ای که در میان کاربران بسیار محبوب است. خوشحالیم جز اولین سایت هایی هستیم که این بازی را انتشار می دهیم. نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد دمو بوده و محدودیت های بسیاری دارد و تا ارائه نسخه نهایی شاید فاصله زیادی داشته باشد اما می توان خط مشی کلی نسخه 2012 را مشخص نمود تا جواب این سوال داده شود که آیا Konami توانسته مشکلات نسخه های قبلی را برطرف کند و به محبوبیت و هوش مصنوعی بازی بیفزاید یا خیر.
آنچه در مورد این بازی از مدت های قبل صحبت شده مواردی بوده که نشان می دهد هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه 2011 با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملا بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control خواهد توانست همزمان دو بازیکن را کنترل کند. بازیکی که صاحب توپ است و بازیکی که کاربر می خواهد به او پاس دهد.
مدافعان و دروازه بان به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت کرده و اند حرکات آن ها در هنگام دفاع کاملا نزدیک به واقعیت است ؛ قابلیت هایی هم نظیر قرار گیری کاربر جای بازیکن ، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه هم امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تقریبا تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان ، چهره ها ، ورزشگاه ها ، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله ، دفاع ، دریبل و ... را فرا بگیرد.
در مورد تیم ها ، نام بازیکان ، تغییرات و نقل و انتقالات ، ورزشگاه ها و موارد دیگر Konami قول های فراوانی داده که همه به شکل صحیح خود قابل استفاده باشند. برای مثال نام بازیکنان کشور آلمان یا تیم های بوندسلیگا با نام صحیح درج شده باشند.
نسخه ای که پیش روی شما عزیزان قرار گرفته است تنها نسخه ای است که فعلا در اینترنت موجود می باشد. زبان اتوران آلمانی بوده اما با تلاش مدیران به صورت انگلیسی درآمده است ؛ دقت داشته باشید پیشنهاد می شود کاربرانی که اینترنت پرسرعت دارند این نسخه را دانلود کنند چرا که در صورت ارائه نسخه های کامل تر آنها جایگزین بازی فعلی خواهند شد. ضمنا حتما طریقه کرک کردن و توضیحات تکمیلی که در ادامه مطلب موجود است را مطالعه فرمائید.

نام بازی: PES 2012
پلتفورم : PC
ژانر: ورزشی
موعد انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج اصلی  
زبان:  English
ناشر: KONAMI
درجه بندی سنی : +3
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : دارد
حجم بازی : 5.18 گیگابایت


 

با توجه به قولی که داده بودیم در صورت ارائه نسخه کاملا انگلیسی و بدون مشکل در سایت قرار داده خواهد شد ، بالاخره این نسخه ارائه شده و شما کاربران عزیز می توانید به صورت رایگان این بازی فوق العاده را دانلود کنید. دوستانی که نسخه قبلی را دانلود نموده اند تنها کافیست فایل مربوط به زبان گزارشگر انگلیسی را دانلود نمایند. همچنین در صورت ارائه آبدیت های جدید برای این بازی در سایت قرار داده خواهد شد.

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:دانلود,دانلود بازی,دانلود رایگان بازی کامپیوتری,دانلود رایگان فیفا 2012,دانلود فیفا 2012 انگلیسی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بازی زیبا و محصول سال 2011 می باشد که شما باید یک شخصیت چوبی را هدایت کنید. این بازی کامپیوتری با داستانی زیبا و شخصیت جالب بازی که خود را به شما میسپارد تا کمکش کنید به راهش ادامه دهد سبک جالبی از بازی های رایانه ای معمایی و گیم پلی را رقم می زند که سایت نرم افزاری دانلود رایگان برای کاربران بازی خور خود به اشتراک می گذارد. بازیکن در این بازی باید یک شخصیت چوبی کوچک را کنترل کند کسی که می تواند پرتو های چوبی را با پرتاب دانه های ویژه بر روی زمین های حاصل خیز پرورش دهد.
در این بازی بازی کامپیوتر وقتی OIO در جهان عجیب و غریب ساخته شده از چوپ خود از خواب بیدار می شود در می یابد که تمامی دوستان و آشنایان اون به سنگ تبدیل شده اند. شما باید به او که در حال حاضر در این مکان بازی معمایی غول پیکر تک و تنهاست کمک کنید تا بفهمد که بر سر دوستان و آشنایانش چه آمده است. او دنباله تاریخ چوپ را دوباره پی میگیرد و سعی می کند تا همه چیز را در مورد تکنولوژی تغییر بفهمد. او قادر است که سه تا از تیر های چوبی را با یک دیگر ترکیب کند و از آنها برای صعود از صخره ها، پرش به ارتفاعات بالا و حل معما ها و کنترل انتشار آتش استفاده کند.

OIO The Game 2011 - دانلود بازی معمایی OIO چوبی کوچولو

ویژگی های بازی معمایی

  • سفری به یاد ماندنی در یک جهان چوبی
  • کنترل انتشار آتش در امتداد پرتو ها
  • سبک هنری منحصر به فرد و دست ساز مانند
  • شامل دوازده مرحله
  • حل پازل با انواع قطع ها

حداقل سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی

  • ویندوز: 7 / Vista / XP
  • رم: 2 GB
  • پردازنده: 2.5 GHz
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9



    برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    منبع:www.freedownload.ir

ادامه مطلب
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان,دانلود رایگان بازی,بازی کامپیوتری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 هم اکنون در سایت بزرگ دانلود رایگان نرم افزار نسخه نهایی بازی جذاب فیفا 12 Final دانلود فیفا 2011 را برای شما کاربران آماده کردیم. بازی فیفا 12 محصول کمپانی قدرتمند و صاحب نام EA میباشد که در زمینه ارائه بازی های فوتبال، رقیب سر سخت نسخه های مختلف بازی PES از کمپانی Konami به شمار می آید. در نسخه های قبلی این بازی از تمامی لیگ های معروف و نیمه معروف در بازی استفاده کرد. سبک بازی و توپ های کاملا متفاوت و نوع آرایش بازیکنان این بازی را بازی PES کاملا متمایز میسازد.

امسال شاهد بودیم که کمپانی EA برخلاف کمپانی Konami برای ایرانی ها در FIFA 2012 ارزش قائل شده و برای قرار دادن لیگ برتر ایران در نسخه FIFA 12 نظر سنجی جهانی برگزار کرده بود که ایرانی ها بشدت از آن استقبال کردند، شاید همین اهمیت دادن و ویژگی های دیگر این بازی کاربران ایرانی را به بازی کردن FIFA 12سوق میدهد.
همچنین در مسابقات جهانی WCG در قسمت بازی های ورزشی، از بازی دانلود FIFA 12 بعنوان بازی اصلی یاد کردند که این نشانه محبوبیت این بازی فیفا 2011 در بین کاربران است. در این نسخه گرافیگ بازی فیفا 2012 و استایل جدید بازیکنان بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. همچنین تمامی لیگ ها در این بازی دانلود FIFA 2011 حضور دارند و در این نسخه امکانات جدید بسیار به چشم میخورد طوری که کاربر میتواند آن هارا حس کند. هم اکنون شما میتوانید این بازی کامپیوتر را بصورت مستقیم از دانلود بازی رایگان دانلود فیفا 12 کنید.

FIFA 12 FIFA 2011 Final - دانلود فیفا 12 فیفا 2011

ویژگی های جدید بازی FIFA 12 Final

  • اضافه شدن توپ های جدید
  • اضافه شدن لیگ های جدید
  • قابلیت جدید بازی کردن بصورت Career که بازی بصورت مرحله ای است و بیشتر در بازی های سری NFS و سبک Racing بیشتر مشاهده میشد. شما میتوانید با این قابلیت به دنیای واقعی فوتبال پا بگذارید.
  • قابلیت بازی کردن بصورت آنلاین
  • دارای قابلیت FIFA Ultimate برای ساخت تیم با بازیکنان مورد علاقه شما و بازی بصورت آنلاین
  • دارای موتور حرکتی جدید که بازیکنان قدرت انتخاب و اختیار میدهد
  • دارای بیش از 500 لیسانس لیگ ها و کلوپ های فوتبال و 15000 بازیکن خریداری شده از فیفا 12 برای جذب کاربران
  • اضافه شدن تاکتیک و استایل های جدید
  • اضافه شدن 5 ابزار جدید برای ویرایش بازیکن و تیم از قبیل نوع دریبل, استایل, حالت های مختلف ضربه زدن به توپ و ...

حداقل سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی

  • ویندوز: Windows XP SP3 / Windows Vista / Windows 7
  • رم: 2 GB
  • پردازنده: Intel CPU: Core 2 Duo E6600 2.4GHz یا AMD CPU: Athlon 64 X2 Dual Core 5600+
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9
  • گرافیک: Nvidia GFX Card: GeForce 7800 GS یا ATI GFX Card: Radeon HD 6620G
  • فضای هارد: حدود 6 GB

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
منبع:www.freedownload.ir

 


ادامه مطلب
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: جمعه 8 مهر 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود رایگان بازی کامپیوتری,دانلود رایگان نرم افزار کاربردی,دانلود رایگان دیکشنری,دانلود بازی فیفیا 2012,دانلود بازی های رایانه ای,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

crazy-taxi

حتما بازی Crazy Taxi در کنسول های دریم کست (Dreamcast) را به خاطر دارید. یک بازی پرهیجان و با گرافیک فوق العاده که شما در نقش یک راننده تاکسی می بایست مسافران را طی زمان مشخص شده به مقصد می رساندید که موانع زیادی برای نرسیدن به موقع شما به مقصد وجود داشت . امروز نسخه Portable (بدون نیاز به نصب) این بازی هیجان انگیز را برایتان در نظر گرفته ایم که میتوانید با قراردادن آن در یکی از درایوهای هارد دیسک و یا حتی انواع مختلف کول دیسک ها ، مموری ها و MP3 Player ها در هر کجا که به سیستم عامل ویندوز دسترسی داشته باشید، بدون نیاز به نصب بازی، آن را اجرا کنید و با دوستانتان لحظات خوشی را سپری کنید .

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
منبع:www.afdownload.com

 


ادامه مطلب
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود رایگان بازی کامپیوتری,دانلود رایگان بازی crazy taxi, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

turtle-island

Turtle Island بازی قهرمانی وماجراجویانه است که درآن لاک پشتی شجاع بایستی از تسخیر شدن خلیجی که او سایر همنوعان وی در آن به سر میبرند جلوگیری کند. هیولاهایی از فضای خارج که Sprut نام دارند به خلیج کوچک وزیبای لاک پشتها حمله کرده و آنجارا اشغال میکنند و تمامی لاک پشتهای جوان را منجمد میکنند . این تمام ماجرا نیست ، آنها با سرعت زیادی تکثیر میشوند،بنابراین دیری نخواهد گذشت که دیگر لاک پشتها جایی برای ماندن در خلیج خود نخواهند داشت.کاری که شما درنقش فهرمان بایستی انجام دهید این است که برروی موج ها سوار شوید و اختاپوس را متوقف کنید، تنها با انجام این کار است که میتوانید که صلح وآرامش را به جزیره لاک پشتها بازگردانید.

 

منبع: afdownload.com

دانلود در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:دانلود رایگان بازی و نم افزار, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

فصل های پرندگان عصبانی بازی زیبای آیفون و آی پد می باشد که در وبسایت نرم افزار دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده است. ماه سپتامبر کامل شده است و به پایان رسیده و پرندگان عصبانی همگی خود را برای حرکت به سوی جشنواره چین آماده کرده اند و سر های خود را به آن سمت گرفته اند.
جشنواره برداشت سه هزار ساله چین یکی از مهمترین تعطیلات در چین میباشد و خوک ها فکر می کنند که میتوانند خودشان را در میان تمامی این جشنواره های مخفی نگه دارند. پرندگان خشمگین را راهنمایی کنید تا در طول سی مرحله خوک ها را تعقیب کنند و آنها را مجبور کنند که پا به فرار بگذارند. در بازی آیفون Angry Birds Seasons خرگوش ها و فانوس قرمز نیز شما را در پیدا کردن خوک ها کمک خواهند کرد.

Angry Birds Seasons 1.6.0 iPhone iPod touch Game - بازی آیفون پرندگان خشمگین فصول

ویژگی های جدید در ورژن فصول پرندگان خشمگین

  • ظاهر هیجان انگیز و پر شور جدید با موضوع جشنواره ماه ها
  • سی مرحله جدید برای تست مهارت پازل شما
  • پیدا کردن 8 قطعه پنهان از کیک ماه چینی، که باید هر کدام را در مرحله ویژه ای جمع آوری کنید.
  • این بازی با آی فون و ای پد لمسی کاملا سازگار بوده و در این رابطه مشکلی نخواهد داشت.
  • لازم به ذکر است که آی پد شما باید iOS 3.0 یا بالاتر را داشته باشد.

دانلوددانلود رایگان بازی پرندگان خشمگین فصل ها (حجم : 15.3 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

 

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: شنبه 26 شهريور 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان,دانلود بازی,دانلود رایگان بازی و نرم افزار,دانلود رایگان بازی موبایل,دانلود Angry Birds, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , adadownload.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com